Hoş Geldiniz
Hızlı ve güvenli alışverişe giriş yapın!
Henüz Üye Değil Misiniz?
Kolayca üye olabilirsiniz!
YÜKSEKÖĞRETİMDE ( ÜNİVERSİTELERDE ) MARKALAŞMA

YÜKSEKÖĞRETİMDE ( ÜNİVERSİTELERDE ) MARKALAŞMA

Stok Kodu
111490
Yazar
Sinan Nardalı
Yayın Yılı
2011
Baskı No
1
Boyut
14,5 x 21,5
Sayfa Sayısı
166
Kâğıt Türü
2. Hamur
Barkod
9786054537237
Örnek
Gönderilmez
Fiyat
100,00 TL + KDV
%15
100,00 TL
85,00 TL
 
Devlet ve özel kesim arasında birçok sektörde özelleştirmelerle biten rekabet tüm dünyada üniversiteler arasında bütün kırıcılığıyla devam etmekte ve hatta artmaktadır. Bu rekabet ortamında öne çıkma, tercih edilme, kendini topluma daha iyi tanıtma yarısında üniversitelerin markaları olan isimleri bir kat daha önem kazanmaktadır. Üniversitelerde markalaşma konusu bu nedenle tüm dünyada çok sayıda araştırmacının ilgi alanına girmiş ve çok nitelikli çalışmalar yayınlanmıştır.
 
Sinan Nardalının alana kazandırdığı bu eser konuya ilişkin ülkemizdeki öncü çalışmalardan biri olarak değerlendirilmelidir.
YÜKSEKÖĞRETİMDE ( ÜNİVERSİTELERDE ) MARKALAŞMA YÜKSEKÖĞRETİMDE ( ÜNİVERSİTELERDE ) MARKALAŞMA 111490
YÜKSEKÖĞRETİMDE ( ÜNİVERSİTELERDE ) MARKALAŞMA

Tavsiye Et

*
*
*
IdeaSoft® | Akıllı E-Ticaret paketleri ile hazırlanmıştır.