YİYECEK İÇECEK ENDÜSTRİSİNE STRATEJİK YAKLAŞIM
Kategori
Stok Kodu
DKLUWZ12
Editör
Dr. Râ’na Özyurt Kaptanoğlu, Dr. Menekşe Kılıçarslan
Yayın Yılı
2022
Baskı No
1
Boyut
14,5 x 21,5
Sayfa Sayısı
256
Kâğıt Türü
2. Hamur
Barkod
9786052545782
Örnek
Gönderilmez
Fiyat
50,00 TL + KDV
%15
50,00 TL
42,50 TL
Stratejik yönetim süreci işletmelerin rekabet avantajı sağlamak ve diğer işletmelerin/rakiplerinin önüne geçmek için kullanacağı araçların bütününü ifade etmektedir. Stratejik yönetim süreci sonunda işletmeler rekabet avantajı sağlayacak, uzun dönemde yaşamlarını sürdürebilecek ve ortalamanın üzeri getiri sağlayacaktır. En azından sürecin temel amacı bu doğrultudadır. Elbette ki süreç içerisinde doğacak hatalar veya sapmalar; hatta en temelde sürecin uygulanmasında yapılan yanlış seçimler ve verilen yanlış kararlar sürecin başarısı ile doğrudan ilişkilidir.
Stratejik yönetim üst yönetimin sorumluluğunda rekabet avantajının nasıl sağlanacağı ve stratejik yönetim sürecinin bu avantaj sağlamadaki rolü tartışılmıştır. Rekabet avantajının stratejik açıdan önemi ve stratejinin neden işletmeler için önemli olduğu tartışılmıştır.