Hoş Geldiniz
Hızlı ve güvenli alışverişe giriş yapın!
Henüz Üye Değil Misiniz?
Kolayca üye olabilirsiniz!
YENİLİK ( İNOVASYON ) YÖNETİMİ: ÖRGÜT YAPILARINDAKİ DÖNÜŞÜMLER

YENİLİK ( İNOVASYON ) YÖNETİMİ: ÖRGÜT YAPILARINDAKİ DÖNÜŞÜMLER

Stok Kodu
CDMQRV35
Yazar
Dr. Öğr. Üyesi Selin Aygen Zetter
Yayın Yılı
2018
Baskı No
1
Boyut
16 x 24
Sayfa Sayısı
230
Kâğıt Türü
2. Hamur
Barkod
9786052540435
Örnek
Gönderilmez
Fiyat
100,00 TL + KDV
%15
100,00 TL
85,00 TL
 
Hizmet işletmelerinin hizmet kalitesini yükseltmeleri ve müşteri memnuniyeti ve beklentilerini karşılayabilmek için yenilik yönetimini benimsemeleri ve bu bağlamda örgüt yapılarını düzenlemeleri ve yeni hizmet tasarımı yapmaları gerekmektedir. Hizmet işletmelerinde özellikle turizm sektöründe bu konuda Toplam Kalite Yönetimi çalışmaları doğrultusunda çalışmalar yapılmaktadır. Fakat belli noktalarda yaratıcılıktan ve yenilik yönetiminde ve yeni hizmet tasarımlarından yararlanılmadığı gözlemlenmektedir. Turizm sektörünün yoğun sürdürülebilir rekabet ortamında ayakta kalabilmesi ve dünya çapında bir platform oluşturabilmesi için örgütsel yapılarını daha yenilikçi hale getirebilmeleri gerekmektedir.
YENİLİK ( İNOVASYON ) YÖNETİMİ: ÖRGÜT YAPILARINDAKİ DÖNÜŞÜMLER YENİLİK ( İNOVASYON ) YÖNETİMİ: ÖRGÜT YAPILARINDAKİ DÖNÜŞÜMLER CDMQRV35
YENİLİK ( İNOVASYON ) YÖNETİMİ: ÖRGÜT YAPILARINDAKİ DÖNÜŞÜMLER

Tavsiye Et

*
*
*
IdeaSoft® | Akıllı E-Ticaret paketleri ile hazırlanmıştır.