UZAKTAN EĞİTİM PAZARLAMA STRATEJİLERİ VE UZAKTAN İNGİLİZCE DİL EĞİTİMİNDE TÜKETİCİ TERCİHLERİ ÜZERİNE BİR ÇALIŞMA
Kategori
Stok Kodu
AEFNPQY2
Yazar
Bora Gündüzyeli
Yayın Yılı
2021
Baskı No
1
Boyut
16 x 24
Sayfa Sayısı
150
Kâğıt Türü
2. Hamur
Barkod
9786052544150
Örnek
Gönderilmez
Fiyat
100,00 TL + KDV
%15
100,00 TL
85,00 TL
Çalışma, bu kapsamda üç bölümden oluşmaktadır. Birinci bölümde uzaktan eğitim tanımları, önemi, tarihçesi ve uzaktan eğitimin çeşitli boyutları açıklanmıştır. Ayrıca, uzaktan eğitim hizmeti sunan bir işletmede uzaktan eğitim yönetimi konuları ile uzaktan eğitim modelleri incelenmiştir. Uzaktan eğitim, çeşitli uygulamaları kapsayan bir eğitim türü olmakla birlikte, bu çalışmada uzaktan eğitim kavramı, internet üzerinden gerçekleştirilen uzaktan eğitimin karşılığı olarak kullanılmıştır.
İkinci bölümde uzaktan eğitim pazarlama stratetisi ele alınmıştır. Pazarlama stratejisi iki ayrı çalışma grubundan oluşmaktadır. Birinci grupta, hedef pazar belirleme çalışmaları yer alırken, ikinci guruptaki çalışmalar, pazarlama karmasını oluşturmayı kapsamaktadır. Bu bölümde, hedef pazar stratejileri ile 7P modeli çerçevesinde pazarlama karması elemanları incelenmiştir.
Üçüncü bölümde, yukarıda belirtildiği üzere, uzaktan İngilizce dil eğitimi hizmeti sunan bir işletmenin alıcıları üzerinde yapılan araştırtmanın metodolojisi ile verilerin analizi ve bulgular yer almaktadır.