Hoş Geldiniz
Hızlı ve güvenli alışverişe giriş yapın!
Henüz Üye Değil Misiniz?
Kolayca üye olabilirsiniz!
Alışveriş Sepeti
Sepetinizde ürün bulunmamaktadır.
TURİZMDE TANITMA VE SATIŞ GELİŞTİRME

TURİZMDE TANITMA VE SATIŞ GELİŞTİRME

Stok Kodu
Z5D4YGKP8B
Yazar
Prof. Dr. Cevdet Avcıkurt
Yayın Yılı
2025
Baskı No
4
Boyut
16x24
Sayfa Sayısı
206
Kâğıt Türü
2. hamur
Barkod
9786255532282
Örnek
Gönderilmez
Fiyat
200,00 TL + KDV
%15
200,00 TL
170,00 TL
 

Tutundurma kapsamında ele alınabilen ancak, konunun önemi dolayısıyla ayrı bir bölümde incelenen satış geliştirme faaliyetleri ise sürekli yapılmamakla birlikte kısa sürede etkinlik sağlaması, gerek potansiyel ziyaretçilerin ülkeye veya tesise çekilmesi ve gerekse gelen konukların tesislerde daha uzun süre kalıp, daha fazla harcamada bulunmasını sağlaması açısından günümüzde gittikçe artan bir önem kazanmaktadır. Sektörde gittikçe artan bir rekabet ortamında, turizm işletmelerinin iyi bir yer edinmesi ancak, satış geliştirme (satış tutundurma) çabalarına daha fazla önem vermek ve bu çabaları bir plan dahilinde yürütmekle mümkün olacaktır.
Turizmde “Tanıtma ve Satış Geliştirme” son yıllarda önemi daha da artan bir konu haline gelmiştir. Ülkeler arasındaki ve turizm sektöründeki rekabet hem ülke bazında tanıtım ve hem de işletme bazında tutundurma çabalarının daha sistemli ve profesyonel anlamda yapılmasını gerekli kılmaktadır. Bu kapsamda ülkeye ve tesise turist çekmek kadar, gelen ziyaretçilerin daha uzun süre kalmaları ve daha fazla harcamada bulunmalarının sağlanması gibi konular bu kitabın özünü oluşturmaktadır. Kitapta okuyucunun rahatlıkla anlayabileceği bir lisan kullanılmasına özen gösterilmiştir. Kitabın ilk bölümünde, ağırlıklı olarak Türkiye ile ilişkilendirilerek turizmde tanıtma olgusu ve imaj gibi konular üzerinde durulmuştur. İkinci bölümde, turizm işletmeleri açısından tutundurma (pazarlama iletişimi) ve tutundurma planı çerçevesinde yürütülen faaliyetler ve teknikler açıklanmıştır. Üçüncü bölümde, daha çok mikro bazda olmak üzere turizm işletmeleri için satış ve satış geliştirme faaliyetleri hakkında bilgi verilmiştir. Dördüncü bölümde ise, turizm işletmelerinde satış ve pazarlama hatalarından kaynaklanabilecek başlıca gelir kayıpları belirtilmiştir. Bu bölümde, okuyuculara yararlı olacağı düşünülen seçilmiş bazı örnek olaylar da yer almaktadır.
TURİZMDE TANITMA VE SATIŞ GELİŞTİRME TURİZMDE TANITMA VE SATIŞ GELİŞTİRME Z5D4YGKP8B
TURİZMDE TANITMA VE SATIŞ GELİŞTİRME

Tavsiye Et

*
*
*
IdeaSoft® | Akıllı E-Ticaret paketleri ile hazırlanmıştır.