TURİZMDE PAZARLAMA İLETİŞİMİ VE SOSYAL MEDYA
Kategori
Stok Kodu
EHKMNUWX
Yazar
Dr. Fatih Ercan
Yayın Yılı
2020
Baskı No
1
Boyut
16 x 24
Sayfa Sayısı
124
Kâğıt Türü
2. Hamur
Barkod
9786052542248
Örnek
Gönderilmez
Fiyat
25,00 TL + KDV
%15
25,00 TL
21,25 TL
Sosyal medyanın, kişiler arasında oldukça popüler bir iletişim ve etkileşim aracı haline gelmesi pazarlama iletişimi açısından bu platformu daha cazip ve etkili duruma getirmektedir. Küçük, orta veya büyük ölçekli çoğu turizm işletmesiyle birlikte destinasyonlar ve turizmde faaliyet gösteren diğer kurumlar sosyal medyayı aktif bir şekilde pazarlama iletişimi faaliyetlerinde kullanmaktadırlar. Bu bakımdan, turizm endüstrisinde sosyal medya kullanımı ve pazarlama iletişim faaliyetlerinde sosyal medyanın öneminin araştırılarak ortaya konması faydalı olacaktır.
Bu amaç doğrultusunda hazırlanan bu kitap, doktora tezi olarak hazırlanmış olan "Otel İşletmelerinde Sosyal Medyanın Müşteri E-Sadakati Üzerine Etkisi: Facebook Örneği” isimli çalışmanın literatür kısmından yararlanılarak ve genişletilerek oluşturulmuştur. Pazarlama, turizm pazarlaması, pazarlama iletişimi ve sosyal medya ile ilgili kısımlar bu kitaba uyarlanarak genişletilmiş, ayrıca turizm endüstrisinde pazarlama iletişiminde sosyal medyanın etkisi ve rolü üzerinde durulmuştur.