TURİZMDE DİJİTAL PAZARLAMA STRATEJİLERİ
Kategori
Stok Kodu
4X5J3JFW7L
Editör
Prof. Dr. Burçin Cevdet Çetinsöz, Dr. Eda Hazarhun, Dr. Yasemin Koçak Bilgin
Yayın Yılı
2024
Baskı No
1
Boyut
16x24
Sayfa Sayısı
312
Kâğıt Türü
2. hamur
Barkod
9786052549070
Örnek
Gönderilmez
Fiyat
250,00 TL + KDV
%15
250,00 TL
212,50 TL
Günümüzde de hız kazanan teknolojik yatırımlar turizm işletmelerinde dijital pazarlama faaliyetlerini şekillendirmeye devam edecektir. Bu doğrultuda mevcut kitapta turizm endüstrisinde ve diğer endüstrilerde, pazarlama alanında yeni kullanıma başlayan bazı dijital pazarlama stratejileri hakkında bilgiler sunulacaktır. Kitapta ele alınan konular arasında turizm pazarlamasında dijital dönüşüm: web 1- web 5, dijital pazarlama, dijital pazarlama iletişimi, sosyal medya pazarlaması, mobil pazarlama, içerik pazarlaması, ınfluencer pazarlaması, arama motoru pazarlaması ve adwords, arttırılmış gerçeklik, sanal gerçeklik ve pazarlama, oyunlaştırma ve pazarlama, viral pazarlama, veri madenciliği ve pazarlama, turizm pazarlamasında blockchain, turizm pazarlamasında büyük veri ve makine öğrenmesi, turizm sektöründe kişiselleştirilmiş üretim ve pazarlama, turizmde metrik ve analitik ve turizm pazarlamasında yapay zekâ ve robotik yer almaktadır. Turizmde dijital pazarlama uygulamaları arasında bulunduğumuz zaman dilimi içerisinde en yaygın kullanılan ve popüler olanlarını bu kitapta ele almaya çalıştık.