TURİZM PAZARLAMASINDA YENİ YAKLAŞIMLARDAN SEÇMELER
Kategori
Stok Kodu
BEPQRUVW
Editör
Doç. Dr. İbrahim Yılmaz
Yayın Yılı
2016
Baskı No
1
Boyut
16 x 24
Sayfa Sayısı
224
Kâğıt Türü
2. Hamur
Barkod
9786059440288
Örnek
Gönderilmez
Fiyat
110,00 TL + KDV
%15
110,00 TL
93,50 TL
Bu kitapta, (modern) pazarlama anlayışının egemen olmaya başladığı 1950’li yıllardan günümüze kadar olan süreçte ortaya çıkan ve turizmde uygulama imkânı bulan yaklaşımlardan bir seçki sunulmaktadır. Kitabın kendi içinde farklı ve çoğulcu bir bakış açısıyla hazırlandığını söylemek mümkündür. Çünkü kitap, büyük oranda tek bir akademik kurumdan genç akademisyenler tarafından kaleme alınmıştır. Öte yandan, yazarların neredeyse tamamının lisansüstü turizm öğrencileri olmaları da kitabın değerini arttırmaktadır. Okuyucu dostu olmasına özen göstermeye çalıştığımız kitabın bölüm içeriklerinin hazırlanmasında teorik ya da kavramsal bilginin yanı sıra örnek olaylara ve sektörden uygulamalara ağırlık verilmiştir. Böylece bir taraftan bölüm içerikleri zenginleştirilmiş diğer taraftan teori ile pratik uyumu sağlanmaya çalışılmıştır.