Hoş Geldiniz
Hızlı ve güvenli alışverişe giriş yapın!
Henüz Üye Değil Misiniz?
Kolayca üye olabilirsiniz!
TURİZM İŞLETMELERİNDE ÖRGÜTSEL İLİŞKİLERİN KARANLIK YÜZÜ

TURİZM İŞLETMELERİNDE ÖRGÜTSEL İLİŞKİLERİN KARANLIK YÜZÜ

Stok Kodu
DFJNRSY7
Editör
Dr. Öğr. Üyesi Ömür Uçar, Dr. Öğr. Üyesi Bayram Kanca
Yayın Yılı
2022
Baskı No
1
Boyut
14,5 x 21,5
Sayfa Sayısı
230
Kâğıt Türü
2. Hamur
Barkod
9786052546628
Örnek
Gönderilmez
Fiyat
140,00 TL + KDV
%15
140,00 TL
119,00 TL
 
İşletme çalışanlarının bağlı bulundukları örgütlere karşı olumsuz duygular beslemelerinin örgütlerin verimliliklerini olumsuz etkilemesi muhtemeldir. Bu olumsuz duyguların çalışan-müşteri etkileşiminin bir hayli yoğun olduğu turizm sektöründe müşterilere yansıması ise kaçınılmazdır. Bu kapsamda çalışanların bağlı bulundukları örgütlerine karşı besledikleri olumsuz tutum ve davranışlarının farklı açılardan incelemek ve mevcut/olası sorunların temeline ulaşarak çözüm yolları geliştirmek günümüz yöneticilerin temel görevleri arasında yer almaktadır. Bu noktadan hareketle "Turizm İşletmelerinde Örgütsel İlişkilerin Karanlık Yüzü” kitabın ortaya çıkmasında turizm sektöründe görev yapan çalışanların örgütlerine karşı besledikleri olumsuz tutum ve gösterdikleri olumsuz davranışlar alt boyutlarıyla ele alınarak gerek örgütsel davranış alanında çalışan akademisyenlere gerekse sektör yöneticilerine yol göstermesi amaçlanmıştır. Bu kitapta Nepotizm, Örgütsel Sinizm, Örgütsel Dışlanma, Üretkenlik Karşıtı Davranışlar, Örgütsel Stres, Örgütsel Sapma, Örgütsel Yalnızlık, Presenteeism ve Absenteeism, İşe Yabancılaşma ve Örgütsel Çatışma konuları ele alınmıştır.
TURİZM İŞLETMELERİNDE ÖRGÜTSEL İLİŞKİLERİN KARANLIK YÜZÜ TURİZM İŞLETMELERİNDE ÖRGÜTSEL İLİŞKİLERİN KARANLIK YÜZÜ DFJNRSY7
TURİZM İŞLETMELERİNDE ÖRGÜTSEL İLİŞKİLERİN KARANLIK YÜZÜ

Tavsiye Et

*
*
*
IdeaSoft® | Akıllı E-Ticaret paketleri ile hazırlanmıştır.