Turizm İşletmelerinde NEGATİF ÖRGÜTSEL DAVRANIŞLAR 1 ( Örnek Olaylarla )
Kategori
Stok Kodu
BFHKSTW9
Editör
Dr. Aysen Ercan İştin, Dr. Sedat Çelik
Yazar
Dr. Meral Üzülmez, Dr. Aysen Ercan İştin, Dr. Aslı Özge Özgen Çiğdemli, Dr. Begüm Dilara Emiroğlu, Dr. Erhan Coşkun, Dr. Sedat Çelik, Dr. Çağrı Saçlı, Y. Lisans Öğr. Ceyhan Özdemir Kahraman, Dr. Gamze Eryılmaz, Arş. Gör. Gökhan Kadırhan, Dr. Eray Turpcu, Arş. Gör. Damla Mülazımoğlu
Yayın Yılı
2019
Baskı No
1
Boyut
16 x 24
Sayfa Sayısı
250
Kâğıt Türü
2. Hamur
Barkod
9786052541876
Örnek
Gönderilmez
Fiyat
70,00 TL + KDV
%15
70,00 TL
59,50 TL
Çalışanları yönetmek oldukça zor ve önemlidir. Özellikle hizmet sektöründeki turizm işletmelerinde daha zor ve önem arz etmektedir. Nitekim turizm, çalışan ile misafirin yüz yüze geldiği en önemli hizmet sektörü, bu yönüyle adeta insanlar arası etkileşimi ortaya koyan bir okul gibidir. Bu noktadan bakıldığında, işletmelerde çalışanların huzuru ve memnuniyeti son derece önemli hale gelmektedir. Bunun önemini temelde dört yönlü ele alabiliriz a) işletmeler açısından önemi b) çalışanlar açısından önemi c) aile ve d) toplum açısından önemi. İşletmeler için önemlidir, çünkü; mutlu çalışanlar mutlu misafirler getirir, mutsuz çalışanlar ise müşteri sadakatsizliğine neden olur ve işletmeyi zarara uğratır. Çalışanlar için önemlidir, çünkü; işini ve işyerini sevmeyen, sürekli örgütten ayrılmayı düşünen çalışan mutsuzdur. Aile ve toplum açısından önemlidir, çünkü; mutsuz bir çalışan sosyal hayatındaki herkesi, özellikle ailesini de mutsuz eder, mutsuz ailelerde mutsuz bir toplum doğurur. En nihayetinde mutsuz bireylerden oluşan toplumların mutlu bir devlet ve gelişmiş bir ülke yaratmaları oldukça güçtür. Kitapta ele alınan konuların daha iyi anlaşılması için bölüm sonlarında yazarlar tarafından "Örnek Olaylar” hazırlanmıştır.