Hoş Geldiniz
Hızlı ve güvenli alışverişe giriş yapın!
Henüz Üye Değil Misiniz?
Kolayca üye olabilirsiniz!
TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ VE TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ

TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ VE TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ

Stok Kodu
CMPVWY26
Yazar
Doç. Dr. Savaş Artuğer
Yayın Yılı
2021
Baskı No
1
Boyut
16 x 24
Sayfa Sayısı
136
Kâğıt Türü
2. Hamur
Barkod
9786052544624
Örnek
Gönderilmez
Fiyat
100,00 TL + KDV
%15
100,00 TL
85,00 TL
 
Bu kitapta, turizm işletmelerinde hem hizmet kalitesi hem de toplam kalite yönetimi konularına yer verilmiştir. Bu bağlamda; kalite ve hizmet kalitesi kavramları, hizmetlerin özellikleri, ölçülmesi, turizm işletmelerinde hizmet kalitesi, toplam kalite yönetimi ve turizm işletmelerinde toplam kalite yönetimi gibi konulara yer verilmiştir.
TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ VE TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ VE TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ CMPVWY26
TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ VE TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ

Tavsiye Et

*
*
*
IdeaSoft® | Akıllı E-Ticaret paketleri ile hazırlanmıştır.