Hoş Geldiniz
Hızlı ve güvenli alışverişe giriş yapın!
Henüz Üye Değil Misiniz?
Kolayca üye olabilirsiniz!
Turizm İşletmelerinde ELEKTRONİK MÜŞTERİ İlişkileri ( E-MİY )

Turizm İşletmelerinde ELEKTRONİK MÜŞTERİ İlişkileri ( E-MİY )

Stok Kodu
111401
Editör
Prof. Dr. Meryem Akoğlan Kozak
Yazar
Yrd. Doç. Dr. Evrim Çeltek
Yayın Yılı
2013
Baskı No
1
Boyut
16 x 24
Sayfa Sayısı
296
Kâğıt Türü
2. Hamur
Barkod
9786055216245
Örnek
Gönderilmez
Fiyat
110,00 TL + KDV
%15
110,00 TL
93,50 TL
 
Bugüne kadar MİY ile ilgili yapılan birçok çalışmada bu konu farklı içerik ve kapsamlarda açıklanmış, müşteri ilişkilerinin ilkeleri fonksiyonları, aşamaları ve süreci detaylı olarak incelenmiştir. Bu çalışmada ise bunların ötesinde farklı bir bakış açısıyla elektronik ortamda yapılan müşteri ilişkileri ya da e-MİY kavramı üzerinde durulmuştur. Bu amaçla, geleneksel MİY ile yapılan açıklamalardan sonra son yıllarda turizm pazarlamasında önemli bir yere sahip olan elektronik ortamdaki müşteri ilişkileri ve bununla ilgili yönetim sistemlerinin tanıtımı, fonksiyonları ve uygulama süreçleri üzerinde durulmuştur.
 
Müşteri ilişkilerine farklı bir bakış açısı getirmeyi amaçlayan bu kitap, öncelikle konuyla ilgili öğrencilerin yararlanması amacıyla hazırlanmıştır. Yeni teknolojiler ışığında özellikle turizm işletmelerinde müşteri ilişkileri ile ilgili son uygulamaların anlatıldığı Turizm İşletmelerinde Elektronik Müşteri İlişkileri (E-MİY) isimli bu çalışmada, bu alandaki bilgi boşluğunun doldurulması da amaçlanmıştır.
Turizm İşletmelerinde ELEKTRONİK MÜŞTERİ İlişkileri ( E-MİY ) Turizm İşletmelerinde ELEKTRONİK MÜŞTERİ İlişkileri ( E-MİY ) 111401
Turizm İşletmelerinde ELEKTRONİK MÜŞTERİ İlişkileri ( E-MİY )

Tavsiye Et

*
*
*
IdeaSoft® | Akıllı E-Ticaret paketleri ile hazırlanmıştır.