TURİZM İŞLETMECİLİĞİ Temel Kavramlar ve Uygulamalar
Kategori
Stok Kodu
111396
Editör
Orhan Akova, İsmail Kızılırmak, Haluk Tanrıverdi
Yayın Yılı
2015
Baskı No
1
Boyut
16 x 24
Sayfa Sayısı
384
Kâğıt Türü
2. Hamur
Barkod
9786054940929
Örnek
Gönderilir
Fiyat
150,00 TL + KDV
%15
150,00 TL
127,50 TL
Ayrıca, bu kitabın turizm işletmeleri yöneticileri ve çalışanlarının, girişimcilerin ve turizm işletmeciliğiyle ilgilenen diğer araştırmacıların turizm işletmeciliğinde temel kavramlar ve uygulamaları takip etmeleri açısından önemli bir açığı kapatacağı kanaatindeyiz.
Bu kitap 12 bölüm olarak çoğunluğu İstanbul Üniversitesi olmak üzere farklı üniversitelerde turizm işletmeciliği bölümlerinde uzun zamandır akademik çalışmalar yapan ve ders veren öğretim elemanları ve İstanbul Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsünde öğrenim gören lisansüstü öğrenciler tarafından yazılmıştır. Kitapta yer alan bölümler: turizmde temel kavramlar, turizmin uluslararası boyutu, turizm işletmeleri, turizm pazarlaması yönetimi, turizm işletmelerinde yönetim ve organizasyon, turizm işletmelerinde insan kaynakları yönetimi, turizm işletmelerinde örgütsel davranış, turizm işletmelerinde kriz yönetimi, turizm işletmelerinde bilgi teknolojileri yönetimi, turizm işletmelerinde sosyal sorumluluk ve etik, turizm işletmelerinde muhasebe, finans ve yatırım proje değerlemesi ve turizmde güncel konu ve eğilimlerden oluşmaktadır.