TURİZM DESTİNASYONLARININ MARKALAŞMA(MA)SI
Kategori
Stok Kodu
VRHWCL1GJU
Yazar
Dr. Öğr. Üyesi Füsun Esenkal, Prof. Dr. Cevdet Avcıkurt, Prof. Dr. Necdet Hacıoğlu
Yayın Yılı
2024
Baskı No
1
Boyut
16 x 24
Sayfa Sayısı
118
Kâğıt Türü
1. Hamur, Renkli
Barkod
9786052549414
Örnek
Gönderilmez
Fiyat
200,00 TL + KDV
%15
200,00 TL
170,00 TL
Destinasyonlar zihinlerde ve yüreklerde oldukları sürece yaşarlar ve marka olurlar. Peki, Türkiye turizm açısından büyük önem arz eden sahip olduğu onca doğal, tarihi ve kültürel güzelliklere rağmen hak ettiği yeri bulabilmekte midir? Bu sorunun cevabına ilişkin turizm istatistikleri incelediğinde, Türkiye’nin ilk sıralarda yer alamaması oldukça düşündürücüdür. Oysa 21. Yüzyılda ilerlemelerin topla tüfekle değil, algı yönetimi, doğru imaj ve marka olmakla mümkün olduğu gerçeği dikkate alınırsa, Türkiye’de ki eşsiz güzellikteki pek çok destinasyonun değerlendirilememesi, kritik bir iktisadi endikatör olarak ortaya çıkmaktadır. Bu kapsamda, Türkiye’de markalaşma alanında yaşanan güçlüklerin ve başarısızlıkların kaynağına inebilmek ve destinasyonların marka olabilmesi yolunda neler yapılabileceğini ortaya koyabilmek adına yola çıkılan bu eserin kavramsal çerçevesinde, turizm destinasyonları kavramı, turizm destinasyonlarında markalaşma ve turizm destinasyonlarında markalaşamama konuları Dünya’dan ve Türkiye’den örnekler verilerek detaylı olarak ele alınmıştır.