Hoş Geldiniz
Hızlı ve güvenli alışverişe giriş yapın!
Henüz Üye Değil Misiniz?
Kolayca üye olabilirsiniz!
SİGORTA HİZMETLERİNDE MARKA DEĞERİ VE MARKA GÜVENİ

SİGORTA HİZMETLERİNDE MARKA DEĞERİ VE MARKA GÜVENİ

Stok Kodu
111336
Yazar
Prof. Dr. Uğur Güllülü, Prof. Dr. Aysel Erciş, Yrd. Doç. Dr. Sevtap Ünal, Yrd. Doç. Dr. Bilsen Bilgili, Arş. Gör. Leyla Nur Gödekmerdan
Yayın Yılı
2007
Baskı No
1
Boyut
16 x 24
Sayfa Sayısı
208
Kâğıt Türü
2. Hamur
Barkod
9789944223317
Örnek
Gönderilmez
Fiyat
35,00 TL + KDV
%15
35,00 TL
29,75 TL
 
Günümüzde firmalar rekabette üstünlük sağlamak amacıyla soyut faydalara yönelmektedirler. Önemli pazarlama unsurlarından olan marka, firmalara ve tüketicilere sağladığı fiziksel fayda yanında soyut fayda da sunmaktadır. Marka, firmalar ve tüketiciler için güç ve değer unsurudur. Son yıllarda, hem pazarlama akademisyenleri hem de uygulamacıları, marka değeri kavramı ve ölçümü üzerine odaklanmışlardır. Çünkü firmaların bilançolarındaki sermayenin büyük bir kısmının, marka değerinden oluştuğu görülmektedir. Marka değeri, hem tüketiciler için değer yaratmak hem de firmaların rekabette üstünlük sağlamaları açısından, son 25 yıl içerisinde en popüler pazarlama kavramları arasında yeralmaktadır.
SİGORTA HİZMETLERİNDE MARKA DEĞERİ VE MARKA GÜVENİ SİGORTA HİZMETLERİNDE MARKA DEĞERİ VE MARKA GÜVENİ 111336
SİGORTA HİZMETLERİNDE MARKA DEĞERİ VE MARKA GÜVENİ

Tavsiye Et

*
*
*
IdeaSoft® | Akıllı E-Ticaret paketleri ile hazırlanmıştır.