REKLAM AJANSLARINA İŞVEREN MARKASI BAKIŞI
Kategori
Stok Kodu
DFTUV268
Yazar
Dr. Gonca Köse
Yayın Yılı
2017
Baskı No
1
Boyut
14,5 x 21,5
Sayfa Sayısı
144
Kâğıt Türü
2. Hamur
Barkod
9786059440899
Örnek
Gönderilmez
Fiyat
100,00 TL + KDV
%15
100,00 TL
85,00 TL
Kitabın birinci bölümünde, reklam ajanslarının tarihsel açıdan gelişimi ile reklam ajans türleri, reklam ajanslarında yer alan birimler ve ajansların temel işlevleri incelenmiştir. İkinci bölümde; her geçen gün daha önemli bir hale gelen marka kavramı ele alınmış; işveren markası, işveren markalaşması süreci, reklam ajanslarının markalaşmasındaki belirleyici faktörler, işveren markası strateji ve yaklaşımları ile işveren markası yönetim modelinin reklam ajansları açısından önemi derinlemesine incelenmiştir.