PRO-ED Otizm Spektrum Bozukluğu Dizisi 5 AYRIK DENEMELERLE ÖĞRETİM NASIL YAPILIR?
Kategori
Stok Kodu
GMNQZ259
Çevirmen
Seyhun Topbaş, Arzu Akyüz Toğram
Yazar
Sonja R. De Boer
Yayın Yılı
2013
Baskı No
1
Boyut
14,5 x 21,5
Sayfa Sayısı
80
Kâğıt Türü
1. Hamur
Barkod
9786055216429
Örnek
Gönderilmez
Fiyat
100,00 TL + KDV
%15
100,00 TL
85,00 TL
OSB olan öğrencilerin öğretimi ve yönetimi emek ve çaba isteyen bir süreçtir; bununla birlikte, otizmli genç ve yetişkinlerden ve otizmle ilişkili bozukluğu olanlardan olumlu sonuçların alınması meslek uzmanlarının uygun ve geçerli müdahale yöntemlerini kullanmalarına bağlıdır. Etkili öğretim yöntemlerini belirlemek ve doğru şekilde kullanmak olağanüstü zorlu bir süreç olduğundan (National Research Council, 2001; Simpson ve ark., 2005), bu dizinin amacı alanla ilgili uzmanlara müdahale için bilimsel dayanaklı uygulamaları sunmaktır. Dizideki her bir kitap ailelere ve uzmanlara otizmli çocuk ve gençlerde önemli kazanımlar sağlama potansiyeline sahip müdahale yöntemlerinden uygun olanın seçilmesi ve doğru olarak kullanılmasında yol göstermek amacıyla tasarlanmıştır. Nitelikli ve deneyimli uzmanlar tarafından kullanımı kolay ve basit olarak yazılmış bu kitaplar, OSB olan öğrencilerle başarılı bir şekilde çalışmak isteyen, pratik çözüm ve stratejiler arayan uzmanları hedeflemektedir.
PRO-ED OTİZM SPEKTRUM BOZUKLUĞU DİZİSİ