PERAKENDE KARMASININ KURUMSAL İTİBAR VE FİNANSAL PERFORMANSA ETKİSİ
Kategori
Stok Kodu
DGJQSUV8
Yazar
Dr. Dilek Çınar
Yayın Yılı
2022
Baskı No
1
Boyut
16 x 24
Sayfa Sayısı
114
Kâğıt Türü
2. Hamur
Barkod
9786052546161
Örnek
Gönderilmez
Fiyat
100,00 TL + KDV
%15
100,00 TL
85,00 TL
Perakende sektöründeki işletmeler için hedeflenen finansal performans, aynı zamanda pazarlama yatırımı olarak kabul edebileceğimiz marka ve kurumsal itibara verilen önemle de yakından ilgilidir. Bu nedenle pazarlama karmasının tüm elemanları, doğru ve yerinde kullanılmalı; ilgili kararlar aynı duyarlılıkla alınarak hayata geçirilmelidir. Günümüzün önemli gerçeği olan AVM mağazacılığının da bu çerçevede önemli farklılık yaratma alanı olduğundan, tüketici davranışlarında ayrı bir önem taşıdığı gerçeği de görülmelidir.
Bu çalışmada perakende pazarlama karmasının kurumsal itibar ve finansal performans üzerindeki etkisini konu olarak ele almış olup bu konuda yapılan araştırmanın bulgularına yer verilmiştir. AVM ve Cadde mağazaları arasında bu etkinin farklılığı da incelenmiştir.