PAZARLAMADA ETİK
Kategori
Stok Kodu
ABGKRWX2
Yazar
Doç. Dr. Öznur Özkan Tektaş, Doç. Dr. Pınar Başgöze, Doç. Dr. Canan Eryiğit
Yayın Yılı
2020
Baskı No
1
Boyut
16 x 24
Sayfa Sayısı
208
Kâğıt Türü
1. Hamur
Barkod
9786052542569
Örnek
Gönderilmez
Fiyat
110,00 TL + KDV
%15
110,00 TL
93,50 TL
Pazarlama faaliyetleri, satmak ile tüketmek arasına sıkışmış gibi görülse de, Pazarlama bilimi, bunun aksine, doğru olanı satmak ile gerekeni tüketmek üzerine odaklanmaya çalışmıştır. Doğru olanı satmak; başka bir ifade ile çevreye, insana, paydaşlara ve tüm kaynaklara zararı olmayanı üretmek ve tüketici ile buluşturmak… Doğru olanı tüketmek; başka bir ifade ile çevreye, insana, bütçeye zararı olmayanı satın almak…
Bu kaygılar, etik kararlar alabilme ve uygulayabilmeyi günümüz Pazarlama bilimi dünyasının odak noktasına yerleştirmiştir. Bu anlamda, etik konusunda emek ve özenle üretilmiş her iyi yayın bu kaygıları gidermeye ve bilimsel çalışmalara yön vermeye, aydınlatmaya yardımcı olmaktadır.