PANDEMİ DÖNEMİNDE REKLAM MEDYA VE TÜKETİCİ
Kategori
Stok Kodu
BFGMP136
Editör
M. Sinan Ergüven, Serdar Yıldız
Yayın Yılı
2021
Baskı No
1
Boyut
16 x 24
Sayfa Sayısı
222
Kâğıt Türü
2. Hamur
Barkod
9786052544273
Örnek
Gönderilmez
Fiyat
40,00 TL + KDV
%15
40,00 TL
34,00 TL
Kitapta özetle, Covid-19 pandemisinin pazarlama iletişimi alanına olan yansımaları reklam, medya ve tüketici odağında ele alınıyor. Kitap içerisindeki bölümler, pandeminin tüketici davranışlarına, sürdürülebilir tüketime, medya tüketim alışkanlıklarına, reklam medyasına, marka iletişimine, reklam uygulamalarına ve bir kriz olarak kurumlara yönelik etkilerini inceliyor; bu tarz krizlerle mücadelede iletişimin ve yeni iletişim teknolojilerinin önemini vurguluyor.