Hoş Geldiniz
Hızlı ve güvenli alışverişe giriş yapın!
Henüz Üye Değil Misiniz?
Kolayca üye olabilirsiniz!
OTEL İŞLETMELERİNDE YENİLİK YÖNETİMİ ( İlkeler ve Örnekler )

OTEL İŞLETMELERİNDE YENİLİK YÖNETİMİ ( İlkeler ve Örnekler )

Stok Kodu
111278
Yazar
Doç. Dr. Mahmut Demir, Doç. Dr. Şirvan Şen Demir
Yayın Yılı
2015
Baskı No
1
Boyut
16 x 24
Sayfa Sayısı
248
Kâğıt Türü
2. Hamur
Barkod
9786054940783
Örnek
Gönderilir
Fiyat
150,00 TL + KDV
%15
150,00 TL
127,50 TL
 
Yenilik bir kısır döngü ya da heves olarak görülmemeli. Özellikle sürekli bir değişimin yaşandığı, tüketici beklenti ve isteklerinin farklılaştığı, insan kaynaklarının daha önemli hale geldiği otel işletmelerinde yenilik uygulamaları çıkılacak yolda son durak değil, yeni bir başlangıç olarak değerlendirilmelidir.
 
Turizmde yenilikçiliğin her zaman öncüsü olan otel işletmeleri, bazı zorluklarla karşılaşsa da sektöre önemli bir rol model konumundadır. Bu kitap, turizm sektöründe yenilik yönetimi konusunun otel işletmeciliği kapsamında incelenmesiyle öne sürülen savı desteklemektedir. Ancak, bu durum turizm sektörünün diğer unsurlarını göz ardı edemez. Bu nedenle yenilik yönetimi konusunu içeren bu kitabın içinde turizmin diğer alanlarıyla ilgili kavram ve örneklere de yer verilmiştir.
OTEL İŞLETMELERİNDE YENİLİK YÖNETİMİ ( İlkeler ve Örnekler ) OTEL İŞLETMELERİNDE YENİLİK YÖNETİMİ ( İlkeler ve Örnekler ) 111278
OTEL İŞLETMELERİNDE YENİLİK YÖNETİMİ ( İlkeler ve Örnekler )

Tavsiye Et

*
*
*
IdeaSoft® | Akıllı E-Ticaret paketleri ile hazırlanmıştır.