OTEL İŞLETMELERİNDE MARKA DEĞERİ VE DEĞER YARATMA
Kategori
Stok Kodu
GKLRWX34
Yazar
Yrd. Doç. Dr. İbrahim Çetin
Yayın Yılı
2017
Baskı No
1
Boyut
16 x 24
Sayfa Sayısı
300
Kâğıt Türü
2. Hamur
Barkod
9786052323434
Örnek
Gönderilmez
Fiyat
30,00 TL + KDV
%15
30,00 TL
25,50 TL
Kitap turizm, işletme, tüketici, ekonomi, toplum, çevre vb. alanda geniş literatür taramasının sistematik olarak incelenmesi, bir araya getirilmesi ve gözlemlerle birleştirilmesiyle yapılandırılmıştır. Bu kapsamda kitap literatür bilgileri ile uygulamada olan bazı saptamaları sentezlemeyi de kapsamakta ve geliştirilmeye açık olsa da, otel işletmelerinde marka değeri oluşturulması konusunda dikkat edilmesi gereken hassas ve elzem derecede önemli noktaları bir araya getirmeye özen göstermektedir.