Hoş Geldiniz
Hızlı ve güvenli alışverişe giriş yapın!
Henüz Üye Değil Misiniz?
Kolayca üye olabilirsiniz!
OTEL İŞLETMELERİNDE KRİZ YÖNETİMİ

OTEL İŞLETMELERİNDE KRİZ YÖNETİMİ

Stok Kodu
111274
Yazar
Prof. Dr. Derman Küçükaltan, Doç. Dr. Şule Aydın Tükeltürk, Öğr. Gör. Gülsel Çiftçi
Yayın Yılı
2015
Baskı No
1
Boyut
14,5 x 21,5
Sayfa Sayısı
120
Kâğıt Türü
2. Hamur
Barkod
9786054940868
Örnek
Gönderilir
Fiyat
90,00 TL + KDV
%15
90,00 TL
76,50 TL
 
Küreselleşmenin kriz biçiminde en fazla etkisini gösterdiği sektörlerin başında turizm sektörü gelmektedir. Globalleşen dünyada özellikle uluslararası bir aktivite olan turizm her türlü olaydan etkilenmekte ve bu da sektöre yansımaktadır. Turizmin ve küreselleşmenin, uluslararası boyutu nedeniyle krizleri kolayca taşıyıcı etkisi bulunmaktadır.
 
Turizm arzının inelastik bir yapıya sahip olması da krizin sektöre olan etkilerini daha önemli bir hale getirmektedir. Örneğin Yunanistanda yaşanan ekonomik kriz süresince bu ülkeyi ziyaret etmek isteyen pekçok turist, seyahatlerini iptal etmiş ve tatil planlarını benzer özelliklere sahip başka ülkelere yapmıştır. Başka bir örnek olarak Mısırda yaşanan krizi vermek mümkündür. Politik ayaklanmalar sonucunda ortaya çıkan sosyal kriz, yine çok sayıda turistin seyahatlerini iptal etmesine neden olmuştur.
 
Bu kitapta, yaşanan krizler ve özellikle turizm sektörü üzerindeki etkileri ele alınmıştır. Kitabın birinci bölümünde genel olarak kriz kavramı, kapsamı ve türleri incelenmiştir. Kitabın ikinci bölümünde ise otel işletmeciliği boyutunda kriz yönetimi konusu üzerinde durulmuş ve kitabın son bölümünde Türkiye ve Dünyada yaşanan krizler ve bu krizlerin otel işletmeleri ve turizm sektörü üzerinde olumsuz etkileri istatistiki verilerle açıklanmıştır.
OTEL İŞLETMELERİNDE KRİZ YÖNETİMİ OTEL İŞLETMELERİNDE KRİZ YÖNETİMİ 111274
OTEL İŞLETMELERİNDE KRİZ YÖNETİMİ

Tavsiye Et

*
*
*
IdeaSoft® | Akıllı E-Ticaret paketleri ile hazırlanmıştır.