Hoş Geldiniz
Hızlı ve güvenli alışverişe giriş yapın!
Henüz Üye Değil Misiniz?
Kolayca üye olabilirsiniz!
OTEL İŞLETMELERİNDE İÇSEL PAZARLAMA VE ÖRGÜTSEL BAĞLILIK

OTEL İŞLETMELERİNDE İÇSEL PAZARLAMA VE ÖRGÜTSEL BAĞLILIK

Stok Kodu
CEFLPX36
Yazar
Dr. Öğr. Üyesi Neslihan Kan Sönmez, Prof. Dr. Necdet Hacıoğlu
Yayın Yılı
2019
Baskı No
1
Boyut
14,5 x 21,5
Sayfa Sayısı
148
Kâğıt Türü
2. Hamur
Barkod
9786052540794
Örnek
Gönderilmez
Fiyat
100,00 TL + KDV
%15
100,00 TL
85,00 TL
 
İşletmelerde uygulanan başarılı bir içsel pazarlama ile ihtiyaç ve istekleri karşılanan, motive edilen iç müşterilerin iş tatmini artacak, işletmeden ayrılma eğilimleri azalacak ve örgütsel bağlılıkları artacaktır. Bağlılığı yüksek olan bu iç müşteriler işletme için minimum çaba yerine maksimum çaba sarf edecekler böylece dış müşterilerin ihtiyaç ve isteklerini daha fazla tatmin edip, daha kaliteli hizmet sunacaklardır. Bu durum dış müşteri tatmininin ve sadakatinin oluşturulmasını sağlayacaktır. Tüm bunların sonucunda sunulan hizmetin artması işletmenin iş performansını, verimliliğini, nihai kârlılığını artırarak rekabette bir adım daha önde olmasına yardımcı olacaktır. Bu önemine karşın, yerli ve yabancı literatürde turizm alanında içsel pazarlamaya ilişkin araştırma yok denecek kadar azdır.
OTEL İŞLETMELERİNDE İÇSEL PAZARLAMA VE ÖRGÜTSEL BAĞLILIK OTEL İŞLETMELERİNDE İÇSEL PAZARLAMA VE ÖRGÜTSEL BAĞLILIK CEFLPX36
OTEL İŞLETMELERİNDE İÇSEL PAZARLAMA VE ÖRGÜTSEL BAĞLILIK

Tavsiye Et

*
*
*
IdeaSoft® | Akıllı E-Ticaret paketleri ile hazırlanmıştır.