Hoş Geldiniz
Hızlı ve güvenli alışverişe giriş yapın!
Henüz Üye Değil Misiniz?
Kolayca üye olabilirsiniz!
MEKANSAL TURİZM PAZARLAMASINDA DESTİNASYON MARKALAŞMASI

MEKANSAL TURİZM PAZARLAMASINDA DESTİNASYON MARKALAŞMASI

Stok Kodu
AMPTVWY4
Yazar
Dr. Onur İçöz
Yayın Yılı
2020
Baskı No
1
Boyut
16 x 24
Sayfa Sayısı
212
Kâğıt Türü
2. Hamur
Barkod
9766052542934
Örnek
Gönderilmez
Fiyat
100,00 TL + KDV
%15
100,00 TL
85,00 TL
 
Destinasyon markalaşması öncelikle coğrafi bir mekânın markalaşması, daha sonra da mevcut ve potansiyel ziyaretçilere güçlü bir marka şemsiyesi altında sunulmak amacıyla bir araya getirilen çok sayıda kamusal ve özel mal, hizmet ve diğer turistik çekim unsurlarının uygun bir bileşiminin markalaşması anlamına gelir.

Bu çalışma üç bölümden oluşmaktadır; birinci bölümde genel olarak turizmde destinasyon pazarlaması kuramsal açıdan incelenmiş ve destinasyon pazarlamasının önemi vurgulanmıştır. İkinci bölüm genel markalaşma yaklaşımı altında turistik ürün markalaşması, turizmde destinasyon markalaşması ve markalaşma süreçlerine yer vermektedir. Çalışmanın üçüncü bölümünde konuya ilişkin bir alan araştırması ve araştırma sonuçları yer almaktadır.
MEKANSAL TURİZM PAZARLAMASINDA DESTİNASYON MARKALAŞMASI MEKANSAL TURİZM PAZARLAMASINDA DESTİNASYON MARKALAŞMASI AMPTVWY4
MEKANSAL TURİZM PAZARLAMASINDA DESTİNASYON MARKALAŞMASI

Tavsiye Et

*
*
*
IdeaSoft® | Akıllı E-Ticaret paketleri ile hazırlanmıştır.