MEDYA EKONOMİSİ, İŞLETMECİLİĞİ VE MUHASEBESİ
Kategori
Stok Kodu
BCFPUWY1
Yazar
Dr. Öğr. Üyesi Osman Nuri Şahin, Alp Yatıkçı
Yayın Yılı
2022
Baskı No
1
Boyut
16 x 24
Sayfa Sayısı
302
Kâğıt Türü
2. Hamur
Barkod
9786052545942
Örnek
Gönderilmez
Fiyat
120,00 TL + KDV
%15
120,00 TL
102,00 TL
İnsanlık tarihinin başlangıcından içerisinde bulunduğumuz döneme kadar geçen süreç göz önüne alındığında; söz konusu olan bu süreç içerisinde dünya üzerinde yaşamış olan veyahut günümüzde yaşamakta olan insanların, yaşamlarının büyük bir parçasını aynı toplumun içerisinde yer almakta olduğu diğer insanlar ile iletişim kurmaya yönelik olarak ortaya koymakta oldukları çabalar ile geçirdikleri ifade edilebilmektedir.
Bu kitapta; medya sektöründe faaliyet göstermekte olan işletmelerin, yaşanan teknolojik gelişmelere paralel olarak ortaya çıkan yeni dijital düzen içerisinde yer alış biçimleri, medya alanına ilişkin temel kavramlar ve söz konusu temel kavramların tarihsel süreç içerisinde göstermekte olduğu gelişim, medya ve ekonomi alanlarının ortak paydası olan medya ekonomisi ve medya ekonomisinin günümüzde ulaştığı boyutlar, medya işletmeciliği ve medya işletmeciliğinin çeşitli işletme fonksiyonları bağlamında incelenmesi, medya işletmelerinin küreselleşmesi ve küreselleşen medya işletmelerinin ne şekilde faaliyet göstermekte oldukları gibi, medya alanına ilişkin birçok farklı konudan bahsedilecektir.