MARKA KAHRAMANLARI
Kategori
Stok Kodu
111505
Yazar
Harun Emre Karadağ
Yayın Yılı
2015
Baskı No
1
Boyut
14,5 x 21,5
Sayfa Sayısı
184
Kâğıt Türü
2. Hamur
Barkod
9786059189224
Örnek
Gönderilmez
Fiyat
30,00 TL + KDV
%15
30,00 TL
25,50 TL
Bu çalışmanın birinci bölümünde; marka kavramı, marka bileşenleri, marka yönetimi, markanın pazarlama faaliyetleri açısından önemi ve özellikleri kavramsal açıdan ele alınmıştır ve incelenmiştir. İkinci bölümde; stratejik marka yönetiminde önemli bir iletişim aracı olarak maskot kullanımı ve önemi detaylı bir şekilde incelenmiştir. Bu bölümde, maskot kavramının tanımı, tarihçesi açıklanmaya başlanmış ve pazarlama açısından maskot işlevleri, marka algısı maskot yönetiminin marka iletişimi konuları ele alınmıştır. Üçüncü bölümde; marka yönetimi, marka değeri ve marka farkındalığı yaratmada marka algısı çerçevesinde maskot kullanımına bakış ve ülkemizden marka olma yolunda maskot uygulama örnekleri incelenmiştir.