Hoş Geldiniz
Hızlı ve güvenli alışverişe giriş yapın!
Henüz Üye Değil Misiniz?
Kolayca üye olabilirsiniz!
MARKA FARKINDALIĞI VE ZİNCİR ( FRANCHISING ) İŞLETMELER

MARKA FARKINDALIĞI VE ZİNCİR ( FRANCHISING ) İŞLETMELER

Stok Kodu
KMPSTU23
Yazar
Yrd. Doç. Dr. Bilsen Bilgili
Yayın Yılı
2016
Baskı No
1
Boyut
16 x 24
Sayfa Sayısı
112
Kâğıt Türü
2. Hamur
Barkod
9786059189798
Örnek
Gönderilmez
Fiyat
30,00 TL + KDV
%15
30,00 TL
25,50 TL
 
Bu çalışmada, işletmelerin marka avantajını kullanarak pazarlara girişte başarı elde etmek üzere tercih ettikleri franchising işletmecilik sistemini uygulayan fast food işletmelerinin marka farkındalığındaki farklılıkları araştırılmıştır. Hem ürün ve hizmetleriyle hem de görsel unsurlarıyla birbirine çok benzeyen franchising işletmelerin tüketiciler tarafından marka bilinirliği ve tanınırlığı düzeylerindeki farklılıkları belirlenmeye çalışılmıştır. Buradan hareketle, birbirine çok benzer stratejiler ile pazarda rekabet eden işletmelerin strateji geliştirmelerine yönelik çeşitli öneriler sunulmuştur. Bu çalışma ile hem franchising işletmelerinin markalarının sürdürülebilirliğine hem de yerli marka ile franchising sistemi kurmayı amaçlayan işletmelerin markalaşma süreçlerinde başarılı marka farkındalığı oluşturabilmelerine katkı sağlamak amaçlanmıştır.
MARKA FARKINDALIĞI VE ZİNCİR ( FRANCHISING ) İŞLETMELER MARKA FARKINDALIĞI VE ZİNCİR ( FRANCHISING ) İŞLETMELER KMPSTU23
MARKA FARKINDALIĞI VE ZİNCİR ( FRANCHISING ) İŞLETMELER

Tavsiye Et

*
*
*
IdeaSoft® | Akıllı E-Ticaret paketleri ile hazırlanmıştır.