Hoş Geldiniz
Hızlı ve güvenli alışverişe giriş yapın!
Henüz Üye Değil Misiniz?
Kolayca üye olabilirsiniz!
LÜKS MARKALARDA SOSYAL MEDYA PAZARLAMASININ MARKA DEĞERİ VE SATIN ALMA NİYETİNE ETKİSİ

LÜKS MARKALARDA SOSYAL MEDYA PAZARLAMASININ MARKA DEĞERİ VE SATIN ALMA NİYETİNE ETKİSİ

Stok Kodu
AKWY6789
Yazar
Dr. Işılay Güzel
Yayın Yılı
2019
Baskı No
1
Boyut
14,5 x 21,5
Sayfa Sayısı
128
Kâğıt Türü
2. Hamur
Barkod
9786052541678
Örnek
Gönderilmez
Fiyat
30,00 TL + KDV
%15
30,00 TL
25,50 TL
 
Lüks markalarda sosyal medya pazarlamasının marka değerine ve satın alma niyetine etkisini belirlemek amacıyla hazırlanmış olan bu çalışmanın ilk bölümünde sosyal medya, sosyal medya pazarlaması ve tanımları ele alınmış olup yaygın kullanılan sosyal medya platformları kısaca açıklanmıştır. İkinci bölümde, marka değeri David A. Aaker’ın modeline uygun olarak marka farkındalığı, algılanan kalite, marka sadakati ve marka çağrışımları şeklinde incelenmiştir. Üçüncü bölümde satın alama niyeti kavramı ve türleri ile tüketici karar alma süreci açıklanmıştır. Dördüncü bölümde çalışma kapsamında yürütülen sosyal medya pazarlaması, marka değeri ve satın alma niyeti ile ilgili araştırmanın metodolojisine, analizlerine ve bulgularına yer verilmiş ve son olarak sonuç kısmı ile yapılmış olan analizler ışığında yorumlar yapılmıştır.
LÜKS MARKALARDA SOSYAL MEDYA PAZARLAMASININ MARKA DEĞERİ VE SATIN ALMA NİYETİNE ETKİSİ LÜKS MARKALARDA SOSYAL MEDYA PAZARLAMASININ MARKA DEĞERİ VE SATIN ALMA NİYETİNE ETKİSİ AKWY6789
LÜKS MARKALARDA SOSYAL MEDYA PAZARLAMASININ MARKA DEĞERİ VE SATIN ALMA NİYETİNE ETKİSİ

Tavsiye Et

*
*
*
IdeaSoft® | Akıllı E-Ticaret paketleri ile hazırlanmıştır.