LÜKS MARKALARDA SOSYAL MEDYA İLGİLENİMİ VE MARKA DEĞERİ
Kategori
Stok Kodu
DEFHLQXY
Yazar
Dr. Tuğba Uzunkaya
Yayın Yılı
2019
Baskı No
1
Boyut
14,5 x 21,5
Sayfa Sayısı
204
Kâğıt Türü
2. Hamur
Barkod
9786052541364
Örnek
Gönderilmez
Fiyat
100,00 TL + KDV
%15
100,00 TL
85,00 TL
Bilişim teknolojilerinin gelişmesiyle ivme kazanan sosyal medya da, tüketicilerin marka tercihini etkileyen bir başka önemli faktördür. Literatürde yeni bir kavram olan sosyal medya ilgilenimi, içerik oluşturmak, oluşturulan içerikleri tekrar paylaşmak, beğenmek, yorum yapmak gibi eylemler aracılığıyla diğer kullanıcılarla iletişimde bulunmak ve topluluklar oluşturmak da dahil olmak üzere etkileşim içerisinde ölçülen bir kavramdır.
Kitap, söz konusu gelişmeler ışığında birinci bölümde sosyal medya ilgilenimini, ikinci bölümde ise marka değerini ele almaktadır. Üçüncü bölümde ise, lüks giyim markalarında sosyal medya ilgilenimi, marka değeri ve marka tercihi ilişkisi incelenmektedir.