Hoş Geldiniz
Hızlı ve güvenli alışverişe giriş yapın!
Henüz Üye Değil Misiniz?
Kolayca üye olabilirsiniz!
KONAKLAMA İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ

KONAKLAMA İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ

Stok Kodu
ABGPV345
Yazar
Dr. Yusuf Günaydın
Yayın Yılı
2022
Baskı No
1
Boyut
14,5 x 21,5
Sayfa Sayısı
182
Kâğıt Türü
2. Hamur
Barkod
9786052545805
Örnek
Gönderilmez
Fiyat
120,00 TL + KDV
%15
120,00 TL
102,00 TL
 
Müşteri, çalışan, hizmet kalitesi ve sadakat her iş kolunda önemli olduğu gibi konaklama endüstrisinde de oldukça önemlidir.  Meslek yaşamım ve hayatımın önemli bir bölümünü içinde geçirmiş olduğum Otel yöneticiliğinde bu ilişkiyi detaylıca görme fırsatım oldu. Hizmet kalitesi ve sadakat konusunda ise esas farkındalığım lisansüstü eğitimim sırasında gerçekleşmiştir. Bu öğrenme sürecim akademi ve iş yaşamında da halen devam etmektedir. Çok açıktır ki hizmet kalitesi ve sadakat hizmet endüstrisi var olduğu sürece çok sıkı ilişkiler içinde olacaktır. Değişen ve gelişen müşteri talepleri ve hizmet detayları bir yandan iş yaşamını peşinden koştururken diğer yandan da akademi bu konuda öneriler geliştirmeye devam edecektir. Konaklama sektörü ülkemizin ve dünyanın önemli bir iş kolu ve istihdam/gelir kaynağıdır. Bu nedenle ülkemiz bu alanda sürekli başarılı ve ilgili iş gücü oluşturmalı, akademi ve iş dünyası ise desteklerini ve ilgilerini hiç eksiltmemelidirler.
KONAKLAMA İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ KONAKLAMA İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ ABGPV345
KONAKLAMA İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ

Tavsiye Et

*
*
*
IdeaSoft® | Akıllı E-Ticaret paketleri ile hazırlanmıştır.