İKON MARKA KAVRAMI ÜZERİNE TARTIŞMALAR
Kategori
Stok Kodu
111157
Yazar
Doç. Dr. Ercan Taşkın, Yrd. Doç. Dr. Cemalettin Demireli, Uzm. Sezen ATA
Yayın Yılı
2014
Baskı No
1
Boyut
14,5 x 21,5
Sayfa Sayısı
222
Kâğıt Türü
2. Hamur
Barkod
9786055216863
Örnek
Gönderilmez
Fiyat
120,00 TL + KDV
%50
120,00 TL
60,00 TL
Bu çalışmada markadan yola çıkılarak nasıl `İkon Marka haline gelinir konusu detaylarıyla incelenmiştir. Birinci bölümde İkon kavramı ve ikonun tarihçesiyle beraber ikon kavramının kültürle olan ilişkisi ele alınmıştır. İkinci bölümde ikon marka kavramı ve ikon marka olabilmek için izlenmesi gereken yöntemlerle birlikte, ikon marka bileşenleri ele alınmıştır. Üçüncü bölümde ise ikon marka statüsüne yükselmiş iki örnek eşliğinde, ülkemizden ikon marka olabilecek iki marka incelenmiştir.