İÇGÜDÜSEL ALIŞVERİŞ
Kategori
Stok Kodu
111152
Yazar
Yrd. Doç. Dr. Sevtap Ünal
Yayın Yılı
2007
Baskı No
1
Boyut
16 x 24
Sayfa Sayısı
224
Kâğıt Türü
2. Hamur
Barkod
9789944223300
Örnek
Gönderilmez
Fiyat
50,00 TL + KDV
%15
50,00 TL
42,50 TL
Ancak planlanmadan, aniden gerçekleşen bu alışveriş esnasında ve sonrasında tüketicinin yaşadığı süreç ve duygular oldukça karmaşıktır. Tüketici eğlenmek, kendini iyi hissetmek ve pişmanlık, tedirginlik arasında gel gitler yaşamaktadır. Bu noktada tüketicinin içgüdüsel alışverişi nasıl yaptığından ziyade yaşadığı bilişsel ve duygusal süreç ve bu sürece etki eden unsurların belirlenmesi tüketiciyi daha iyi anlamaya yardımcı olacaktır.