İÇECEK MARKA SADAKATİNİN RESTORAN MARKA SADAKATİNE DÖNÜŞÜMÜ
Stok Kodu
BF2MD6YEUT
Yazar
Öğr. Gör. Emre Aksu, Doç. Dr. Olcay Kilinç
Yayın Yılı
2024
Baskı No
1
Boyut
16x24
Sayfa Sayısı
144
Kâğıt Türü
2. Hamur
Barkod
9786052549827
Örnek
Gönderilmez
Fiyat
150,00 TL + KDV
%15
150,00 TL
127,50 TL
Kitabın birinci bölümünde marka ve marka sadakati kavramları, önemi, faydaları, marka sadakati dereceleri ve marka sadakatini etkileyen faktörler yer almaktadır.
İkinci bölümde yiyecek içecek işletmeleri, restoran işletmelerinin sınıflandırmaları ve restoran tercihini etkileyen faktörlere yer verilmiştir. Araştırmanın üçüncü bölümünde ise araştırma türü, problemi, önemi, amacı, yöntemi, araştırma evreni, örneklemi, araştırma sayıltıları ve sınırlılıkları, araştırma hipotezleri, veri toplama yöntemi, anket formunun hazırlanması, pilot test çalışması ve anket yöntemi ile elde edilen verilen istatistiksel yöntemler aracılığı ile analizleri yer almaktadır.