Hoş Geldiniz
Hızlı ve güvenli alışverişe giriş yapın!
Henüz Üye Değil Misiniz?
Kolayca üye olabilirsiniz!
HİZMET PAZARLAMASI Kavramlar, İlkeler ve Stratejiler

HİZMET PAZARLAMASI Kavramlar, İlkeler ve Stratejiler

Stok Kodu
111148
Yazar
Nazmi Kozak, Çağıl Hale Özel, Emre Ozan Aksöz, Eylin Aktaş
Yayın Yılı
2019
Baskı No
1
Boyut
18,5 x 23,5
Sayfa Sayısı
372
Kâğıt Türü
2. Hamur
Barkod
9786052541203
Örnek
Gönderilir
Fiyat
180,00 TL + KDV
%15
180,00 TL
153,00 TL
 
Elinizdeki kitap, turizm alanında çalışan dört akademisyenin bu alandaki boşluğun giderilmesine bir nebze de olsa katkıda bulunmak istemelerinin bir sonucu olarak hazırlandı. Hizmet pazarlaması konusu, herkesçe bilindiği üzere, mamul pazarlamasından epey farklılığı olan bir konu. Ürün olarak nitelendirilen hizmetin mahiyetindeki farklılık, epey uygulamanın aynı olmasına karşılık, pazarlama etkinliğini temelinden değiştiriyor. Hizmet Pazarlaması Kavramlar, İlkeler ve Stratejiler başlıklı bu kitapta, hizmetin özelliğinden kaynaklanan pazarlama farklılıkları olabildiğince yalın bir dille açıklanmaya çalışıldı.

Kitap, ülkemizde eksikliği hissedilen bu alanda literatüre bir katkı yapmak, bu alanda çalışan akademisyen ve ders gören öğrencilere bir kaynak teşkil etmek amacıyla hazırlandı.
HİZMET PAZARLAMASI Kavramlar, İlkeler ve Stratejiler HİZMET PAZARLAMASI Kavramlar, İlkeler ve Stratejiler 111148
HİZMET PAZARLAMASI Kavramlar, İlkeler ve Stratejiler

Tavsiye Et

*
*
*
IdeaSoft® | Akıllı E-Ticaret paketleri ile hazırlanmıştır.