Hoş Geldiniz
Hızlı ve güvenli alışverişe giriş yapın!
Henüz Üye Değil Misiniz?
Kolayca üye olabilirsiniz!
HİZMET KALİTESİ Kavramlar Yaklaşımlar Ve Uygulamalar

HİZMET KALİTESİ Kavramlar Yaklaşımlar Ve Uygulamalar

Stok Kodu
111147
Editör
Prof. Dr. Şevkinaz Gümüşoğlu, Prof. Dr. İge Pınar, Prof.Dr. Perran Akan, Yrd. Doç. Dr. Atilla Akbaba
Yayın Yılı
2006
Baskı No
1
Boyut
16 x 24
Sayfa Sayısı
384
Kâğıt Türü
2. Hamur
Barkod
9789944223058
Örnek
Gönderilmez
Fiyat
170,00 TL + KDV
%15
170,00 TL
144,50 TL
 
Hizmet Kalitesi: Kavramlar, Yaklaşımlar ve Uygulamalar adlı bu kitap, ülkemizdeki ve yurt dışındaki seçkin üniversitelerin, kendi alanlarında saygın akademisyenleri tarafından hazırlanmıştır. Eser, söz konusu alanın tüm boyutlarını kapsayan bir özgün makale çalışmaları derlemesidir. Genel olarak hizmet sektöründe kalite üzerinde durulmakla birlikte, hizmetler sektörü içerisinde özel bir yeri olan ve Türkiye için de büyük önem taşıyan turizm endüstrisi özelinde konuya yaklaşan çalışmalar kitap içeriğinde ağırlıklı olarak yer almaktadır. Kitap, konuya ilgi duyan bireyler, üniversitelerde öğrenim gören öğrenciler, konuyla ilgili çalışan akademisyenler ve hizmet işletmelerinde yönetici ve uygulayıcı konumda çalışan kişilere yönelik olarak hazırlanmış bir eserdir. Özellikle, lisans, yüksek lisans ve doktora öğrencilerinin, ilgili derslerinde bir kaynak olarak kullanabilmeleri, akademisyenlerin çalışmalarında bir kaynak kitap olarak başvurabilmeleri, yönetici ve uygulayıcıların konuyla ilgili birinci elden bilimsel bilgilere ulaşabilmeleri ve karar ve uygulamalarında yararlanabilmeleri amaçlanmıştır.
HİZMET KALİTESİ Kavramlar Yaklaşımlar Ve Uygulamalar HİZMET KALİTESİ Kavramlar Yaklaşımlar Ve Uygulamalar 111147
HİZMET KALİTESİ Kavramlar Yaklaşımlar Ve Uygulamalar

Tavsiye Et

*
*
*
IdeaSoft® | Akıllı E-Ticaret paketleri ile hazırlanmıştır.