
Gelenekselden Yeni Nesile Tüm Yönleriyle ULUSLARARASI REKLAMCILIK
Kategori
Stok Kodu
BFRUVY24
Editör
Dr. Aysun Köktener
Yayın Yılı
2020
Baskı No
1
Boyut
16 x 24
Sayfa Sayısı
292
Kâğıt Türü
2. Hamur
Barkod
9786052542576
Örnek
Gönderilmez
Fiyat
120,00 TL + KDV
%15
120,00 TL
102,00 TL
Bu derleme yapıt, küreselleşme bağlamında uluslararası reklamcılığın gelişiminden yeni nesil reklamcılıktaki öznel konulara kadar, global reklamcılığı çeşitli açılardan tartışmayı amaçlamaktadır. Bu amaç doğrultusunda da küresel pazarda global reklamcılığın ve reklam ajanslarının uyguladığı reklam stratejileri, bölgesel farklılıklar ve yerelleştirme örnekleri, kuramlar ve dolaşımda olan reklamlar üzerinden analiz edilerek alana bütünlüklü bir bakış açısıyla sunulmuştur.
Derleme yapıtımız, 17 akademisyen, araştırmacı ve global reklam ajanslarında görev yapan sektör profesyonellerinin yazdığı, 15 özgün bölümden oluşmaktadır.