Hoş Geldiniz
Hızlı ve güvenli alışverişe giriş yapın!
Henüz Üye Değil Misiniz?
Kolayca üye olabilirsiniz!
YENİ
GASTRONOMİ VE PAZARLAMA (Yeni Yaklaşımlar/Stratejiler ve Örnek Olaylar)

GASTRONOMİ VE PAZARLAMA (Yeni Yaklaşımlar/Stratejiler ve Örnek Olaylar)

Kategori
Stok Kodu
Y6BVXFAX3H
Editör
Prof. Dr. Düriye Bozok, Doç. Dr. Sami Sonat Özdemir, Dr. Öğr. Üyesi Övgü Açıksözlü
Yayın Yılı
2024
Baskı No
1
Boyut
16x24
Sayfa Sayısı
224
Kâğıt Türü
2. Hamur
Barkod
9786052549674
Örnek
Gönderilmez
Fiyat
200,00 TL + KDV
%15
200,00 TL
170,00 TL

 



İnsanların fizyolojik ihtiyaçlarının başında gelen yemek, sadece bir ihtiyaç değil aynı zamanda bir sanat, bir deneyim, bir iletişim aracı ve bilindiği gibi turistik ürünün ayrılmaz bir unsurudur ve tarih süresince toplumların, kültürlerin ve bireylerin hayatlarında oldukça önemli bir rol oynamıştır. Yiyecek ve içecekler ile yemek kültürü tüm turizm türleri içinde gömülü olsa da günümüzde gastronomi turizminin yükselen bir değer oluşuyla gastronomik unsurların, turizm endüstrisinde ve destinasyonların pazarlanmasında her geçen gün daha çok önem kazandığı da görülmektedir. Zira turist talebindeki ve tüketici davranışındaki eğilimler farklı deneyimleri yaşama isteğiyle ve gelişen teknoloji sayesinde yeniden şekillenmektedir. Böylece yöresel gastronomik ürünlere, yeme-içme kültürüne ve bu ürünlerin üretilip servis edildiği destinasyonlara yönelik arayışlardaki artış pazarlama faaliyetini de önemli kılmaktadır. Gastronominin ulusal ve uluslararası pazarlarda güçlü ve birincil bir turizm türü haline gelişi, pazarlama stratejilerinde de kendine yer bulmaktadır.

“Gastronomi ve Pazarlama (Yeni Yaklaşımlar/Stratejiler ve Örnek Olaylar)” adlı bu kitap, gastronomiyi pazarlama disiplininde yer alan bazı stratejiler bağlamında ele almakta ve sektörde uygulanışlarıyla örneklerin verildiği bir eser olmaktadır. On iki farklı pazarlama stratejisinin derinlemesine ele alındığı, gastronomiyle ve örnek olaylarla bütünleştirildiği kitap, farklı yaklaşımlarla farklı pazarlama yöntemlerinin de ele alınması, bu konuda eserlerin geliştirilmesi açısından rehber niteliğinde olması amacıyla hazırlanmıştır.
GASTRONOMİ VE PAZARLAMA (Yeni Yaklaşımlar/Stratejiler ve Örnek Olaylar) GASTRONOMİ VE PAZARLAMA (Yeni Yaklaşımlar/Stratejiler ve Örnek Olaylar) Y6BVXFAX3H
GASTRONOMİ VE PAZARLAMA (Yeni Yaklaşımlar/Stratejiler ve Örnek Olaylar)

Tavsiye Et

*
*
*
IdeaSoft® | Akıllı E-Ticaret paketleri ile hazırlanmıştır.