DESTİNASYON PAZARLAMASI
Kategori
Stok Kodu
111072
Yazar
Yrd. Doç. Dr. Gökçe Özdemir
Yayın Yılı
2007
Baskı No
1
Boyut
16 x 24
Sayfa Sayısı
192
Kâğıt Türü
1. Hamur
Barkod
9789944223393
Örnek
Gönderilmez
Fiyat
100,00 TL + KDV
%15
100,00 TL
85,00 TL
p;
Bir destinasyonun başarısı pek çok faktöre bağlı olarak gelişme göstermekle birlikte, yeni destinasyonların hızla pazara girdiği ve mevcut destinasyonların da rekabetçi yapılarını yeni stratejilerle güçlendirdiği günümüzde, kazançlı turizm destinasyonları yaratmak kolay değildir. Bu anlamda bir destinasyonun başarısını etkileyen en önemli unsurlar doğru konumlama ve uygun ve çekici bir imaj ile yaratılan güçlü bir markadır. Destinasyon markası, belirli bir imajın turistlere iletilmesinde ve destinasyonun konumlanmasında anahtar rolde olan etkili ve popüler bir araçtır. Destinasyonların markalaşmasının temelinde kaliteli ve yüksek hizmet performansına dair sözler ve bu sözlerin yerine getirilmesi yer almaktadır.
Pazarlama faaliyetleri ile benimsetilmeye çalışılan destinasyon imajı varlığını yalnızca bir hayal olarak sürdürmediği ve destinasyon deneyimini oluşturan hizmet performansı ile örtüştüğü derecede etkilidir.