Hoş Geldiniz
Hızlı ve güvenli alışverişe giriş yapın!
Henüz Üye Değil Misiniz?
Kolayca üye olabilirsiniz!
B2B / ENDÜSTRİYEL MÜŞTERİ DAVRANIŞLARI VE SATIN ALMA MERKEZİ ANALİZİ

B2B / ENDÜSTRİYEL MÜŞTERİ DAVRANIŞLARI VE SATIN ALMA MERKEZİ ANALİZİ

Stok Kodu
111495
Yazar
Nezihe Figen Ersoy
Yayın Yılı
2015
Baskı No
1
Boyut
14,5 x 21,5
Sayfa Sayısı
346
Kâğıt Türü
2. Hamur
Barkod
9786059189149
Örnek
Gönderilmez
Fiyat
60,00 TL + KDV
%15
60,00 TL
51,00 TL
 
Tüketim ürünleri pazarlarında olduğu gibi, B2B/Endüstriyel pazarlarda da firmalar, hedeflerine ulaşmak, varlıklarını sürdürmek ve her şeyden önce karlılığa ulaşmak için etkin pazarlama yöntemlerini ve stratejilerini uygulamak zorundadırlar. Bu çalışma, söz konusu stratejileri geliştirmede temel olacak müşteri davranışlarını ve satın alma merkezi kavramını anlamaya yöneliktir. Ayrıca çalışmada tedarikçi firmadaki satış merkezi ve alıcı-satıcı ilişkileri de ele alınmıştır.
B2B / ENDÜSTRİYEL MÜŞTERİ DAVRANIŞLARI VE SATIN ALMA MERKEZİ ANALİZİ B2B / ENDÜSTRİYEL MÜŞTERİ DAVRANIŞLARI VE SATIN ALMA MERKEZİ ANALİZİ 111495
B2B / ENDÜSTRİYEL MÜŞTERİ DAVRANIŞLARI VE SATIN ALMA MERKEZİ ANALİZİ

Tavsiye Et

*
*
*
IdeaSoft® | Akıllı E-Ticaret paketleri ile hazırlanmıştır.