AĞIRLAMA HİZMETLERİNDE KALİTE SİSTEMLERİ
Kategori
Stok Kodu
111009
Yazar
Dr. Özkan Tütüncü
Yayın Yılı
2009
Baskı No
1
Boyut
16 x 24
Sayfa Sayısı
448
Kâğıt Türü
2. Hamur
Barkod
9786055681029
Örnek
Gönderilir
Fiyat
150,00 TL + KDV
%15
150,00 TL
127,50 TL
Üçüncü bölümde ise, hizmet sektörünü diğer sektörlerden ayıran temel özellikler açıklanmıştır.
Kurum kültürünün kalite kültürüne dönüştürülme stratejilerine yönelik yaklaşımlar dört ve beşinci bölümde detaylı olarak incelenmiştir.
Yazar ayrıca kitabının son beş bölümünde ağırlama işletmeleri için oldukça önem taşıyan uluslar arası kalite sistem standartlarını (TS EN ISO 9001:2008 Kalite Yönetim Sistemi, TS EN ISO 22000:2005 Gıda Güvenliği Yönetimi Sistemi,
TS EN ISO 14001:2004 Çevre Yönetim Sistemi, TS 18001:2008 İş Sağlığı ve Güvenliği Yönetim Sistemi) açıklayarak, bu standartların oluşturulması, dokümantasyonunu aktaran kılavuz niteliğinde örnek bir entegre standarda da kitabında yer vermiştir.