Sepetim (0)



Kitaba Göre
Yazara Göre

TURİZM İŞLETMELERİNDE ÇAĞDAŞ YÖNETİM TEKNİKLERİ
YazarDoç. Dr. Fevzi Okumuş / Yrd. Doç .Dr. Umut Avcı
Basım YeriAnkara
Yayın Yılı2007
Baskı No1
Sayfa Sayısı576
Boyut16x24
Kâğıt TürüII. Hamur
Fiyat25.00 TL
İSBN978-9944-223-42-3
ÖzetBu çalışmanın hazırlanmasındaki temel amaç, lisans ve lisansüstü düzeyde turizm eğitimi alan öğrencileri ve turizm sektöründe çalışan orta ve üst kademe yöneticileri yönetim teknikleri alanındaki en son gelişmeler hakkında bilgilendirmek ve bu tekniklerin uygulanmasında onlara yardımcı olmaktır. Bu eserin hedef kitlesi, turizm alanında lisans ve lisansüstü düzeyde eğitim alan öğrenciler ve araştırmacılar, sektörde görev yapan orta ve üst yöneticiler ile turizm eğitim kurumlarında görev yapan akademisyenlerdir. Eser, turizm sektöründe faaliyet gösteren seyahat işletmeleri, konaklama işletmeleri, yeme-içme işletmeleri, rekreasyon ve benzeri işletmelerde çağdaş yönetim tekniklerinin uygulanması konularını kapsamaktadır.
Bu kitap yirmi bölümden oluşmaktadır. Kitabın her bölümünün, doktora eğitimi döneminden itibaren ilgili konu üzerinde çalışan kişiler tarafından hazırlanmasına özen gösterilmiştir. Her bölüm, önce editörler tarafından incelenmiş ve gerekli düzeltmeler için yazarlara gönderilmiştir. Daha sonra, her bölüm ilgili konuda çalışmış, akademik unvan düzeyi yazarlardan yüksek veya eşdeğer iki hakem tarafından incelenmiştir. Hakem değerlendirmelerine göre yazarlar gerekli düzeltmeleri yaptıktan sonra editörler tarafından son değerlendirme yapılarak eser bu hale getirilmiştir.
İçerik1. Bölüm: Yönetim Teorisinin Tarihsel Gelişimi ve Turizm İşletmelerinde Çağdaş Yönetim Tekniklerine Geçiş
2. Bölüm: Turizm İşletmelerinde Toplam Kalite Yönetimi
3. Bölüm: Turizm İşletmelerinde Kıyaslama Tekniği
4. Bölüm: Turizm İşletmelerinde Personel Güçlendirme Uygulamaları
5. Bölüm: Turizm İşletmelerinde Çatışma Yönetimi
6. Bölüm: Turizm İşletmelerinde Stres Yönetimi
7. Bölüm: Turizm İşletmelerinde Dış Kaynaklardan Yararlanma
8. Bölüm: Turizm İşletmelerinde Müşteri İlişkileri Yönetimi
9. Bölüm: Otel İşletmelerinde Porter’ın Jenerik Rekabet Stratejileri
10. Bölüm: Turizm İşletmelerinde Stratejik Ortaklıklar
11. Bölüm: Konaklama İşletmelerinde Mali Başarısızlık ve Tahmini
12. Bölüm: Turizm İşletmelerinde Değer Temelli Yönetim Yaklaşımının Uygulanması
13. Bölüm: Turizm İşletmelerinde Performans Ölçümü
14. Bölüm: Turizm İşletmelerinde Değişim Yönetimi
15. Bölüm: Turizm İşletmelerinde Yenilik Yönetimi
16. Bölüm: İçsel Kaynaklı Krizlerde Kriz Öncesi Aşamaların Yönetilmesi
17. Bölüm: Turizm İşletmelerinde Örgütsel Adalet
18. Bölüm: Turizm İşletmelerinde Liderlik ve Liderlik Tarzları
19. Bölüm: Turizm İşletmelerinde Stratejik Planlama ve Stratejik Düşünebilme
20. Bölüm: Otel İşletmelerinin Öğrenen Örgütlere Dönüşümü
DUYURULAR

Online Satışlarımız Başlamıştır
Bize Ulaşmak İçin Tıklayınız.
Sepetim







 

 
Detay Anatolia Akademik Yayıncılık Danışmanlık Org. Turz. Ltd. Şti.
Adakale Sokak No:14/1 Kızılay / Ankara, Türkiye
Tel: +90 312 434 09 49     Faks: +90 312 434 31 42   
©2013 Detay Yayıncılığın ürettiği içerik, yazılı izin alınmadan kullanılamaz.
Ürün teslim politikası Gizlilik Taahhüdü & Güvenlik Politikası Sipariş İptali Prosedürü Ürün iade politikası  
     
 

Bu site, WM E-ticaret Sistemi İle Hazırlanmıştır